DNV GL heeft een volledig door batterij aangedreven schip ontworpen dat zonder bemanning vaart. Dat maakt het schip niet allen groener, maar ook veiliger, stelt het classificatiebureau
DNV GL ontwerpt batterij gedreven schip zonder bemanning
Binnenvaartnieuws, zeevaartnieuws en watersportnieuws verzameld.
DNV GL heeft een volledig door batterij aangedreven schip ontworpen dat zonder bemanning vaart. Dat maakt het schip niet allen groener, maar ook veiliger, stelt het classificatiebureau
DNV GL ontwerpt batterij gedreven schip zonder bemanning
Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.
Ha, interessant artikel. Ik heb echter wel een hoop vragen als ik dit lees.
Is bekend hoeveel vermogen de motor heeft en hoe lang hij op de batterij kan varen? Hoeveel ruimte neemt de accu in en kan het schip tevens nog overschakelen op bunkerbrandstof/LNG?
Heb je een website waar ik hier meer over kan lezen?
vr gr,
Robert
Dit is de site van DNV GL, http://www.dnvgl.com/energy/